Feeds RSS

25. nov. 2009

Sreča - Misli


 MISLI O SREČI


"Sreča je stranski učinek truda, da bi bil kdo drug srečen." - Greta Palmer

"Sreče ni brez svobode" - Johannes Kepler

"V sreči bodi zmeren, v nesreči premišljen" - Periander

" V sreči se boj, v nesreči upaj!" - Latinski pregovor







Na svetu je kraj, kjer živijo srečni ljudje. Je, a ker nam je preblizu, ga največkrat spregledamo."

"Priznam. Imam palačo, z diamanti tlakovano pot, zlato kočijo, posestva in vrtove, ki jih še nisem obhodil. Upam, da bom kdaj bogatejši in bom imel le košček zemlje, na katero si bom postavil kolibo, nabral šopek rož, potrkal na vrata preproste ženske, ki jo že dolgo obožujem, ji povedal, da jo ljubim, ji ponudil svojo ljubezen in svoje skromno bogastvo. Rad bi bil srečen."

"Preoral sem njivo, posejal semena, zvečer utrujen legel v posteljo in še preden sem zaspal, sem zaslišal pesem dežja. Sreča! Se je znamo zavedati?"
Resnična sreča nima vzroka. Srečen si pa zato nimaš razloga."

"Prave sreče ni mogoče izkusiti, ni v kraljestvu zavestnega. Sreča se ne zaveda sama sebe."

"Bolje ko se pripraviš, bolj je videti, da imaš večjo srečo." - Doug Collins

"Ljudje smo večinoma toliko srečni, kolikor hočemo biti." - Abraham Lincoln

" Ne morem osrečiti drugih, če najprej ne osrečim sebe." - Brian Tracy

"Pogumnim pomaga sreča." - Terencij


"Srečni smo samo za kratek čas, saj ko imamo tisto, kar smo si želeli, si želimo tisto, česar nimamo."

"Biti srečen je sposobnost biti človek, in nič drugega."

"Želja. Z vsako izpolnjeno željo se v duši odprejo vrata v eno od pravljičnih sob. Večkrat se odprejo, srečnejši smo."

"Velikokrat je sreča tako blizu nas, da moramo daleč odpotovati, da se tega zavemo."

"Ko si nadenemo najlepšo obleko, si obujemo najlepše čevlje in smo v središču pozornosti svetovnega dogodka, nismo tako srečni kot človek, ko zagleda ljubljenega človeka."

"Govorili smo o sreči. Jaz sem govoril o soncu, nebu in zvezdah, ki pripadajo vsem, tudi meni, in mi jih ne more nihče vzeti. Smejali so se mi, čeprav so nekateri od njih potem dolgo razmišljali."

0 komentarji:

Objavite komentar